Se information om den valgte bog


Billede af bogen Cola som kult.

Senest opdateret 23. februar

Cola som kult.

Af Niels Frid-Nielsen.

fra 1992 på forlaget Fremad

ISBN: 87-557-1830-2

Kategori: Ledelse & Management

pris: 85 kr – stand: ★★★★★

Vægt: 263 gram

I 1980érne udfordrede Pepsi Cola Colas dominans på colamarkedet. Det udviklede sig til en regulær cola-krig om markedsandele og livsstil. Markedsføring, PR og reklame blev slagmarken i cola-krigen. megastjernen Michael Jackson bragte cola-krigen til Europa i sommeren 1992. Siden har Coca Cola og Pepsi kæmpet ikke bare om Europa, men om den globale sejr. Cola-krigen er en krig uden døde, men med milliarder af dollars som indsats.

Læg bogen i kurven

Spar penge på fragten!


Find flere bøger fra samme bogsælger og spar penge i fragt!. Klik her og find flere bøger fra samme bogsælger

betalings kort