Se information om den valgte bog


Intet billede af bogen

Senest opdateret 14. april

Forbrugeren i førersædet - kommunikation og ledelse efter web 2.0 i the pull society

Af Dinesen, Kirsten

fra 2008 på forlaget Gyldendal Business

ISBN: 9,79E+12

pris: 155 kr – stand: ★★★

Sideantal: 252
Indbinding: Hæftet
Stand: Velholdt eksemplar
Illustreret - Introduktion til hvordan virksomheder kan møde udfordringerne i the pull society, hvor forbrugerne trækker kontrollen over markedsføringen fra virksomhederne til forbrugerne ved at hente den ønskede viden om et produkt på internettet.. Illustreret - Introduktion til hvordan virksomheder kan møde udfordringerne i the pull society, hvor forbrugerne trækker kontrollen over markedsføringen fra virksomhederne til forbrugerne ved at hente den ønskede viden om et produkt på internettet.

Læg bogen i kurven

Spar penge på fragten!


Find flere bøger fra samme bogsælger og spar penge i fragt!. Klik her og find flere bøger fra samme bogsælger

betalings kort