Senest opdateret 28. april
1. udgave fra 2016 på forlaget Gyldendal
ISBN: 87-02-20067-6
pris: 170 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 439 gram
Hæftet udgave, 268 sider, Brandingeksperten Martin Lindstrom, den moderne marketings Sherlock Holmes, har et blik for de detaljer, vi andre ikke bemærker. Han zoomer ind i stedet for ud og viser, hvordan man kan arbejde kvalitativt med data frem for kvantitativt. 300 dage om året tilbringer han som gæst i fremmede menneskers hjem verden over, hvor han roder i affaldsspanden, studerer mobilregningen, åbner køleskabet og rutineret graver sig vej gennem rodet i børneværelset. Disse detaljer, de små data, kan nemlig afsløre globale tendenser, de kan fortælle om drømme, vi ikke vidste, vi havde, eller de kan indeholde idéen til et produkt, ingen endnu havde opdaget, vi manglede. Arkivkode: UH-34
Senest opdateret 28. april
fra 2011 på forlaget L&R Business
Kategori: Øvrige
pris: 145 kr – stand: ★★★★
Sideantal: 335
Indbinding: Hardback med smudsomslag
Senest opdateret 26. april
fra 2001 på Børsens Forlag, København
Kategori: Øvrige
pris: 105 kr
Indbinding: IB
Ejersignatur forrest i bogen. Tydelige brugsspor og skrammer. Indhold dog i fin og ren stand, uden understregninger eller lignende