Søg efter bog


Din søgning gav: 3 resultater
  1. Billede af bogen Small data - De små spor der afslører store trends

    Senest opdateret 28. april

    Small data - De små spor der afslører store trends

    Af Martin Lindstrom

    1. udgave fra 2016 på forlaget Gyldendal

    ISBN: 87-02-20067-6

    pris: 170 kr – stand: ★★★★★★

    Vægt: 439 gram

    Hæftet udgave, 268 sider, Brandingeksperten Martin Lindstrom, den moderne marketings Sherlock Holmes, har et blik for de detaljer, vi andre ikke bemærker. Han zoomer ind i stedet for ud og viser, hvordan man kan arbejde kvalitativt med data frem for kvantitativt. 300 dage om året tilbringer han som gæst i fremmede menneskers hjem verden over, hvor han roder i affaldsspanden, studerer mobilregningen, åbner køleskabet og rutineret graver sig vej gennem rodet i børneværelset. Disse detaljer, de små data, kan nemlig afsløre globale tendenser, de kan fortælle om drømme, vi ikke vidste, vi havde, eller de kan indeholde idéen til et produkt, ingen endnu havde opdaget, vi manglede. Arkivkode: UH-34


    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog



  2. Intet billede af bogen

    Senest opdateret 28. april

    Brandwashed - hvordan virksomheder manipulerer vores tanker og overtaler os til at købe

    Af Martin Lindstrom

    fra 2011 på forlaget L&R Business

    Kategori: Øvrige

    pris: 145 kr – stand: ★★★★

    Sideantal: 335
    Indbinding: Hardback med smudsomslag


    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog



  3. Intet billede af bogen

    Senest opdateret 26. april

    Etailhandel - Clicks, Bricks and Brands

    Af Martin Lindstrom mfl.

    fra 2001Børsens Forlag, København

    Kategori: Øvrige

    pris: 105 kr

    Indbinding: IB
    Ejersignatur forrest i bogen. Tydelige brugsspor og skrammer. Indhold dog i fin og ren stand, uden understregninger eller lignende


    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog



betalings kort