Senest opdateret 18. februar
fra 2002 på forlaget Århus [Denmark] : Klim
ISBN: 87-7955-116-5
pris: 155 kr – stand: ★★★★★
Vægt: 1002 gram
"No Logo sætter endelig det i perspektiv som den nyeste generation af antikoncern-aktivister og forbrugere, der har fået nok, har prøvet at formulere gennem de seneste 10 år!
Senest opdateret 14. april
fra 2002 på forlaget Gyldendals Bogklubber
ISBN: 8779551165
pris: 95 kr – stand: ★★★
Sideantal: 515
Indbinding: Hæftet med orig. omslag
Stand: Velholdt eksemplar
Originaltitel: No Logo - oversat af Steen Fiil - illustreret - Debatbog om den internationale mærkevarebranches mål og midler siden 1980'erne herunder om opbygning af images, de aggressive reklamemetoder og markedsføring. Om den skånselsløse profitja. Originaltitel: No Logo - oversat af Steen Fiil - illustreret - Debatbog om den internationale mærkevarebranches mål og midler siden 1980'erne herunder om opbygning af images, de aggressive reklamemetoder og markedsføring. Om den skånselsløse profitja
Senest opdateret 14. april
fra 2001 på forlaget Klim
ISBN: 8779551165
pris: 135 kr – stand: ★★★
Sideantal: 515
Indbinding: Hæftet med orig. omslag
Stand: Velholdt eksemplar
Originaltitel: No Logo - oversat af Steen Fiil - illustreret - Debatbog om den internationale mærkevarebranches mål og midler siden 1980'erne herunder om opbygning af images, de aggressive reklamemetoder og markedsføring. Om den skånselsløse profitja. Originaltitel: No Logo - oversat af Steen Fiil - illustreret - Debatbog om den internationale mærkevarebranches mål og midler siden 1980'erne herunder om opbygning af images, de aggressive reklamemetoder og markedsføring. Om den skånselsløse profitja
Senest opdateret 2. maj
fra 2002 på forlaget Gyldendals Bogklubber
Kategori: Øvrige
pris: 95 kr
Sideantal: 515
Sprog: Dansk Indbinding: Hæftet. Tilstand: Fejlfrit eksemplar.
Senest opdateret 2. maj
fra 2001 på forlaget Klim
Kategori: Øvrige
pris: 95 kr
Sideantal: 515
Sprog: Dansk Indbinding: Hæftet Tilstand: Pænt eksemplar. (stempel) Debatbog om den internationale mærkevarebranches mål og midler siden 1980'erne herunder om opbygning af images, de aggressive reklamemetoder og markedsføring. Om den skånselsløse pro
Senest opdateret 2. maj
fra 2008 på forlaget People's Press
Kategori: Øvrige
pris: 60 kr
Sideantal: 576
Sprog: Dansk Indbinding: Paperback Tilstand: Pænt eksemplar.
Senest opdateret 2. maj
fra 2002 på forlaget Jyllands postens Erhversbogklub
Kategori: Øvrige
pris: 80 kr
Sideantal: 515
Sprog: Dansk Indbinding: Hæftet Tilstand: Pænt eksemplar. Naomi Klein har sat fire år af sit ungeliv ind på at dokumentere mærkevarernes ekspansion og dominans gennem de sidste 50 åt og huns skriver i No Logo på engang kulturhistorie og samfundskriti
Senest opdateret 2. maj
fra 2015 på forlaget Oktober
Kategori: Øvrige
pris: 170 kr
Sideantal: 559
Sprog: Norsk Indbinding: Helshirting. Tilstand: Pænt eksemplar.(navn) Kapitalismen mot klimaet
Senest opdateret 29. april
fra 2014 på forlaget Klim
Kategori: Øvrige
pris: 160 kr
Sideantal: 564
Sprog: Dansk Indbinding: Hæftet. Tilstand: Som ny bortset fra nogle små mærker på bagomslag Forfatteren gør op med miljøpolitik, vækststrategier og markedsøkonomi, diskuterer manglen på effektiv indsats overfor påviste klimaforandringer og voksende ulighed og argumenterer for fundamentale ændringer i vores måde at håndtere den nuværende udvikling.
Senest opdateret 14. marts
fra 2002 på forlaget Klim
ISBN: 8779551165
Kategori: Øvrige
pris: 80 kr
Sideantal: 515
Indbinding: Paperback
Debatbog om den internationale mærkevarebranches mål og midler siden 1980'erne herunder om opbygning af images, de aggressive reklamemetoder og markedsføring. Om den skånselsløse profitjagt med udnyttelse af den 3. verdens lønarbejdere såvel børn som voksne samt om græsrodsbevægelsernes reaktioner