Senest opdateret 11. maj
fra 2006 på forlaget Børsen
Kategori: Øvrige
pris: 125 kr
Indb. Helt i sort m/hvid titelskrift ( De nye vinderstrategier ) Blue ocean strategi - handler om at finde og udvikle en strategi i virksomheden, der gør virksomheden unik på markedet ( Let gulnet v/sider )
Senest opdateret 14. april
fra 2007 på forlaget Harvard Business School Press
ISBN: 9,78E+12
pris: 135 kr – stand: ★★★
Sideantal: xv, 240
Indbinding: Hardback med smudsomslag
Stand: Eksemplar med lette brugsspor
Om at finde den strategi, der gør virksomheden unik på markedet, og gør virksomheden sine konkurrenter overlegen. Ledelsen skal ikke fokusere på dødelig konkurrence, som priskonkurrence, men på kreativitet og nye ideer. How to Created Uncontested Mar. Om at finde den strategi, der gør virksomheden unik på markedet, og gør virksomheden sine konkurrenter overlegen. Ledelsen skal ikke fokusere på dødelig konkurrence, som priskonkurrence, men på kreativitet og nye ideer. How to Created Uncontested Mar