Senest opdateret 16. marts
fra 2013 på forlaget Gyldendal Business
ISBN: 87-0214-067-5
pris: 170 kr – stand: ★★★★★★
Om kreativitetens betydning for Vestens civilisationshistorie fra neandertalerne til det moderne, kreative samfund. Udgangspunktet er at man må forstå og udnytte hvordan kreativitet opstår, for at kunne blive ved med at skabe velstand
Senest opdateret 16. marts
fra 2001 på Forlaget Ajour
ISBN: 87-8923-522-3
pris: 170 kr – stand: ★★★★★★
Om hele journalistens arbejdsproces fra den første ide over research, kildekritik, interview, skriveproces og dokumentation til den færdige artikel
Senest opdateret 16. marts
fra 2005 på Forlaget Samfundslitteratur
ISBN: 87-5931-173-8
pris: 70 kr – stand: ★★★★★★
Senest opdateret 16. marts
fra 2006 på Dansklærerforeningens Forlag
ISBN: 87-7996-198-3
pris: 50 kr – stand: ★★★★★★
Senest opdateret 16. marts
fra 1992-01-09 på forlaget SAGE
ISBN: 08-0398-431-6
pris: 170 kr – stand: ★★★★★
This broad-ranging textbook provides a clear and comprehensive introduction to using communication theory in real-life communication activities. Planned communication, both interpersonal and through the mass media, is a standard facet of modern life. It is as evident in public health campaigns on smoking, drugs or AIDS as in commercial advertising and public relations. This textbook outlines how such communication can be informed by an understanding of the theories of communication that have evolved over the last thirty years. How are ideas diffused through the mass media and other channels of communication? How does the audience read a message? What is known about the impact of different ways of handling a communication ca
Senest opdateret 16. marts
fra 2010 på Forlaget Ajour
ISBN: 87-8923-585-1
pris: 170 kr – stand: ★★★★★
Senest opdateret 16. marts
fra 1992 på forlaget Frydenlund
ISBN: 87-8876-272-6
pris: 105 kr – stand: ★★★★★
Senest opdateret 16. marts
fra 2004
ISBN: 87-0203-243-0
pris: 120 kr – stand: ★★★★
Instituttet for Fremtidsforsknings bud på fremtidens samfund er, at en stor del af arbejdsstyrken kommer til at arbejde med innovation og kreativitet. Creative Man er betegnelsen for disse fremtids-mennesker, for hvem skabertrang, æstetisk sans og behovet for personlige udfordringer betyder lige så meget som materielle og sociale behov
Senest opdateret 16. marts
fra 2004 på Syddansk Universitetsforlag
ISBN: 87-7838-937-2
pris: 70 kr – stand: ★★★★
Senest opdateret 16. marts
fra 2006 på forlaget Libris Media A/S
ISBN: 87-7843-743-1
pris: 95 kr – stand: ★★★★