Se information om den valgte bog


Billede af bogen Markedskommunikation i praksis

Senest opdateret 2. juli

Markedskommunikation i praksis

Af Sine Nørholm Just, Kristian Eiberg og Erich Kaare Karsholt

fra 2013 på forlaget Samfundslitteratur

ISBN: 9788759316139

pris: 170 kr – stand: ★★★★★

Markedskommunikation handler om al kommunikation mellem aktørerne på et marked. Derfor er der ofte tale om vidtforgrenede processer, hvor budskaber bliver skabt i samarbejdet mellem aktører og sjældent kan styres af én afsender alene. Markedskommunikation i praksis tager udgangspunkt i denne dynamiske kompleksitet og bidrager til en bedre forståelse og håndtering af den – fra det overordnede strategiske niveau til det konkrete operative niveau, fra den spæde idé til det færdige produkt, på tværs af målgrupper, metoder og medier.

Læg bogen i kurven

Spar penge på fragten!


Find flere bøger fra samme bogsælger og spar penge i fragt!. Klik her og find flere bøger fra samme bogsælger

betalings kort