Senest opdateret 12. juli
1. udgave fra 2010 på forlaget Frydenlund
Oplag: 1
ISBN: 9788778878809
Kategori: Faglitteratur
pris: 175 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 402 gram
Som forfatter til en fagbog viser du, at du er ekspert inden for dit felt, og din bog bliver dermed et uvurderligt markedsføringsredskab for dig og din virksomhed. Rikke Moos giver et unikt indblik i vejen fra tastatur til færdig bog. Og anstrengelserne er godt givet ud, for forfatterskabet booster både din virksomhed og din karriere. Fra idé til bestseller guider alle, der går med tanker om at omsætte deres viden til en fagbog. Hele processen – fra første idé over skrivning til udgivelse og markedsføring – er medtaget. Men det kræver selvfølgelig en arbejdsindsats. En vigtig pointe er, at det kun lykkes, hvis bogen er velskrevet, godt opbygget og har værdi for målgruppen – og ikke mindst, hvis man gør en indsats for at markedsføre den. Og med den rigtige og vedholdende markedsføring – fra forlaget men især også fra forfatteren selv – er succesen lige om hjørnet, og både din bog og din karriere er sikret et langt og sundt liv! Rikke Moos er tekstforfatter, underviser og skrivecoach. Hun driver virksomhederne Webskribenten og Bogsucces, der begge har fokus på at skabe succes med ord – så det også giver afkast på omsætningen. Indhold: • Forord • Indledning • Kapitel 1: Hvorfor udgive en bog? • Kapitel 2: Den gode idé – sådan puster du liv i den • Kapitel 3: Kom godt fra start • Kapitel 4: Er du klædt godt nok på? • Kapitel 5: Research • Kapitel 6: Organisering af bogen • Kapitel 7: Skriveprocessen • Kapitel 8: Bogmarkedets aktører • Kapitel 9: Hvordan vil du udgive? • Kapitel 10: Marketing og PR • Kapitel 11: Digital udgivelse • Kapitel 12: Når bogen er udgivet • Tak • Litteratur • Stikord
Find flere bøger fra samme bogsælger og spar penge i fragt!. Klik her og find flere bøger fra samme bogsælger