Se information om den valgte bog


Billede af bogen Cool & hip  marketing.                   Sådan påvirker livsstil forbrugere, virksomheder og reklame.

Senest opdateret 23. februar

Cool & hip marketing. Sådan påvirker livsstil forbrugere, virksomheder og reklame.

Af Henrik Vejlgaard.

fra 2001Nordisk Forlag, Arnold Busck

ISBN: 87-17-07084-8

Kategori: Markedsføring

pris: 98 kr – stand: ★★★★★★

Vægt: 810 gram

Flere og flere mennesker er optaget af livsstil og livsstilbrancherne er i hastig vækst. Men hvorfor spiller livsstil så stor en rolle i de moderne samfund, og hvilke konsekvenser har livsstil for markedsanalyse, markedsføring, brands og reklame? Disse spørgsmål besvarer Henrik Vejgaard i Cool og hip marketing.

Læg bogen i kurven

Spar penge på fragten!


Find flere bøger fra samme bogsælger og spar penge i fragt!. Klik her og find flere bøger fra samme bogsælger

betalings kort