Se information om den valgte bog


Intet billede af bogen

Senest opdateret 11. maj

Keyaccount Management, Et strategisk værktøj

Af Mogens Bjerre

1. udgave fra 1999 på forlaget Børsen

Oplag: 1.

ISBN: 87-7553-774-5

Kategorier: Erhverv, Faglitteratur, Kommunikation, Kompetenceudvikling, Markedsføring

pris: 170 kr – stand:

Vægt: 750 gram

indbundet og med smudsomslag Key Account Management - at håndtere de gode kunder, de strategiske nøglekunder, på den bedst mulige måde - betyder stærke, gensidige konkurrencemæssige fordele - både for virksomheden og kunden. Det er vigtigt at fastholde og udbygge gode relationer til virksomhedens vigtigste kunder. Ikke mindst i en tid, hvor kundeloyaliteten er faldende, og konkurrencen bliver hårdere. Det handler om langsigtede betragtninger, konsistens og ikke mindst om at styrke kundens konkurrencedygtighed - og dermed sin egen. Men gode personlige relationer er ikke nok. I dag skal der sikres en systematisk etablering, vedligeholdelse og udvikling af kundeforholdet, og løsningen er Key Account Management. Denne bog besvarer de store spørgsmål: hvad er KAM, hvorfor er KAM en løsning, og hvordan gør man i praksis? - Hvad er Key Account Management, og hvilke typer findes der? - Hvilke fordele og ulemper findes ved KAM? - Hvordan kommer man i gang? - Hvordan identificeres, styres og fastholdes nøglekunder? - Hvad skal udbyttet være? - Hvilke strategiske, taktiske og operationelle muligheder og konsekvenser har KAM? Key Account Management i praksis: I bogen er fem danske cases grundigt beskrevet som eksempler på succesfuld implementering af Key Account Management:

Læg bogen i kurven

Spar penge på fragten!


Find flere bøger fra samme bogsælger og spar penge i fragt!. Klik her og find flere bøger fra samme bogsælger

betalings kort