Senest opdateret 24. marts
fra 2002 på forlaget KoganPage
ISBN: 0749438096
Kategorier: Engelsk, Markedsføring
pris: 70 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 637 gram
Engelsk Paperback, 302 sider. Pæn stand, dog har omslaget lidt skrammer
Senest opdateret 3. april
1. udgave fra 2005 på Børsens Forlag
Kategorier: Ledelse & Management, Økonomi
pris: 270 kr – stand: ★★★★★★
Skrevet af en af verdens førende branding-guruer. Rådgiver for flere Fortune 100-brands som Disney, Mars, Pepis, Lego, American Express m.fl. Sandheder og løgne om, hvorfor vi køber. Nypris 460 kroner.
Senest opdateret 29. marts
1. udgave fra 2012 på forlaget L&R Business
Oplag: 1
ISBN: 87-1141-780-3
Kategori: Psykologi
pris: 70 kr – stand: ★★★★★
Vægt: 950 gram
Indbundet med smudsomslag. Små brugsspor på omslaget, men ellers pæn og velholdt.
Senest opdateret 14. april
fra 1997 på forlaget Børsen
pris: 145 kr – stand: ★★★
Sideantal: 307
Indbinding: Indbundet
Stand: Pænt eksemplar
Illustreret sort/hvid og farver.. Illustreret sort/hvid og farver.