Søg efter bog


Din søgning gav: 2 resultater
  1. Intet billede af bogen

    Senest opdateret 23. april

    Oplevelsesøkonomi

    Af Jan Halberg Madsen

    2. udgave fra 2016 på forlaget Systime

    Oplag: 2.

    ISBN: 978-87-616-6147-0

    Kategorier: Erhverv, Faglitteratur, Kommunikation, Kompetenceudvikling, Studiebøger, Undervisning

    pris: 170 kr – stand: ★★★★★★

    Vægt: 400 gram

    paperback Oplevelsesøkonomi – forundring, forandring, forvandling behandler dominerende teorier og værktøjer i alle led af værdikæden og belyser oplevelsesøkonomiens potentialer og mangfoldighed med eksempler og cases fra forskellige brancher – nationalt og internationalt. Teorierne behandles ud fra en praksisnær tilgang med cases og eksempler som bl.a. Fårup Sommerland, Disney, Autostadt, Læsø Salt, Astrid Lindgren Verden, Rainforest Café og Britain’s got talent. Desuden behandler bogen oplevelsesøkonomiske aspekter ifm. herregårde, sport- og musikevents, gastronomi og lystfiskeri. 2. udgaven har selvstændige kapitler om autenticitet, oplevelsesrum og events samt et nyt afsnit om oplevelsens psykologiske struktur. Udgivelsen henvender sig til alle med interesse for oplevelsesøkonomi. Velegnet til studerende på korte videregående uddannelser (KVU) og kan anvendes på gymnasieniveau.


    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog



  2. Intet billede af bogen

    Senest opdateret 2. maj

    Oplevelsesøkonomi (1. udgave 1. oplag 2010)

    Af Halberg Madsen, Jan

    fra 2010 på forlaget Systime

    Kategori: Øvrige

    pris: 80 kr

    Sideantal: 112
    Sprog: Dansk Indbinding: Hæftet. Tilstand: Næsten fejlfrit eksemplar. En indføring i oplevelsesøkonomi, der behandler de dominerende teorier og værktøjer i alle led af værdikæden og belyser oplevelsesøkonomiens potentialer og mangfoldighed med eksemp


    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog



betalings kort