Senest opdateret 2. maj
4. udgave fra 2003 på Jyllands – Postens Forlag – 2. oplag
ISBN: 978-87-400-0734-3
Kategori: Erhverv
pris: 420 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 1250 gram
Strategi i vindervirksomheder – 527 sider - Hardback - Sprog: Dansk. Så er den her igen. I en ny, revideret 4. udgave. Og stadig den første og eneste danske strategibog, der fortæller, hvad der skal til for at blive en vindervirksomhed. Strategi i vindervirksomheder er en unik samling af strategiske overvejelser, som gør det nemmere for bestyrelser og direktioner at tackle strategiske udfordringer og føre de virksomheder, de har ansvar for, frem mod vinderpositioner. Strategi i vindervirksomheder handler om og er skrevet til danske virksomheder. Og den tager udgangspunkt i den verden, som er målgruppens. B2024 – 19 -10292 – Pris ex forsendelse
Senest opdateret 22. april
fra 2003 på forlaget Jyllands-Posten Erhvervsbogklub
Kategorier: Erhverv, Faglitteratur, Kommunikation, Ledelse & Management, Organisation, Psykologi, Studiebøger, Øvrige
pris: 120 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 800 gram
Pæne rene sider. Er som ulæst. Fra ikke ryger hjem. Hardback
Senest opdateret 28. april
fra 2005
Kategori: Øvrige
pris: 155 kr – stand: ★★★★★
Sideantal: 494
Indbinding: Hardback.