Se information om den valgte bog


Billede af bogen Strategizing Communication

Senest opdateret 5. december

Strategizing Communication

Af IB T. Guldbrandsen & Sine N. Just

1. udgave fra 2017 på forlaget Samfundslitteratur

Oplag: 2.

ISBN: 978-87-593-2207-9

Kategorier: IT-bøger, Studiebøger, Kommunikation

pris: 110 kr – stand: ★★★★★

Vægt: 790 gram

Som ny - Kun bladret i - "Strategizing communication" er et blændende bidrag til faglitteraturen om strategisk kommunikation, skrevet af Sine Nørholm Just og Ib Tunby Gulbrandsen. I bogen præsenterer de nye og innovative perspektiver på, hvilke teknologiske, miljømæssige og ledelsesmæssige udfordringer organisationer må overkomme, når de skal kommunikere i det aktuelle, komplekse medielandskab. Bogen præsenterer sine perspektiver gennem omfattende teoretiske begreber og modeller. Det grundlæggende argument bogen præsenterer, er at strategiplanlægning handler om at se igennem det instrumentelle og rationelle, for bedre at forstå og styre de kontekster og praksisser, der gør ens kommunikation strategisk. "Strategizing communication" lever et omfattende og velresearchet argument, der er relevant for alle der arbejder med strategisk kommunikation.

Læg bogen i kurven

Spar penge på fragten!


Find flere bøger fra samme bogsælger og spar penge i fragt!. Klik her og find flere bøger fra samme bogsælger