Se information om den valgte bog


Billede af bogen Eating the big fish - Sådan kan udfordrerne klare sig i kampen mod de førende brands

Senest opdateret 8. februar

Eating the big fish - Sådan kan udfordrerne klare sig i kampen mod de førende brands

Af Morgan, Adam

1. udgave fra 2000 på forlaget Børsen

ISBN: 87-7553-759-1

Kategori: Erhverv

pris: 190 kr – stand: ★★★★

Hardback med smudsomslag. 306 sider. Sprog: Dansk. Illustreret i sort/hvid. Adam Morgan skitserer årsagerne til, at udfordrende mærker er nødt til at tænke alternativt, hvis de skal kunne overleve. (1804-0366).

Læg bogen i kurven

Spar penge på fragten! Denne bogsælger tilbyder fri fragt ved køb for over 500 kr.


Find flere bøger fra samme bogsælger og spar penge i fragt!. Klik her og find flere bøger fra samme bogsælger

betalings kort