Senest opdateret 15. februar
1. udgave fra 2004 på forlaget Grafisk Litteratur & Design
Oplag: 1
ISBN: 87-989956-1-8
Kategorier: Faglitteratur, Markedsføring, Studiebøger
pris: 2450 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 3090 gram
490 sider. Bogen foreligger indbundet (lærred) + kassette (lærred) til opbevaring. Mål og vægt er som følger: B: 264mm, H: 270mm, D: 52mm, Vægt: 3055g. Bogen er ny! - Hør her: Intet er sparet for at vise de utrolige muligheder inden for grafisk design. De er her samlet på 490 sider, hvor de i virkeligheden aldrig optræder i den samme tryksag. - Bogen udmærker sig bl.a. ved, at de farver og trykteknikker, der beskrives, rent faktisk er trykt på den måde i bogen. Det betyder bl.a., at du præcis kan se, hvordan det ser ud. - Enestående bog om design og markedsføring. Bogen blev kåret som årets bog i 2004.
Senest opdateret 22. marts
fra 1958 på Martins Forlag
Kategori: Øvrige
pris: 80 kr
Sideantal: 127
Sprog: Dansk Indbinding: Hæftet Tilstand: Eksemplar med lettere brugsspor Illustreret med fotos
Senest opdateret 22. marts
fra 1959 på forlaget Martin
Kategori: Øvrige
pris: 105 kr
Indbinding: HF