Senest opdateret 11. februar
1. udgave fra 2014 på forlaget welovepeople
ISBN: 9788799330812
Kategorier: Ledelse & Management, Presse og Medier, Retorik, Økonomi
pris: 195 kr – stand: ★★★★★★
Forstå hvordan et velformuleret purpose kan gøre skeptiske forbrugere til tillidsfulde medbrugere. 228 sider, hardback i originalt smudsomslag. Rigtig flot stand.
Senest opdateret 21. januar
1. udgave fra 2010 på forlaget Academica
ISBN: 9788776757489
Kategorier: Journalistik, Presse og Medier, Øvrige
pris: 115 kr – stand: ★★★★★★
215 sider, illustreret i s/h og farver, heftet, super fin stand.
Senest opdateret 7. januar
1. udgave fra 2005 på forlaget Academica
ISBN: 8776752119
Kategorier: Film/teater, Kunst & kultur, Pædagogik, Øvrige
pris: 85 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 550 gram
256 s.
Senest opdateret 28. december
på forlaget We Love People
Kategori: Markedsføring
pris: 95 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 580 gram
Hardback i perfekt stand.
Senest opdateret 27. januar
fra 1997 på Odense Universitetsforlag
ISBN: 87-7838-201-7
Kategori: Litteraturhistorie
pris: 110 kr – stand: ★★★★★
Vægt: 600 gram
At Gå til Grunde - Sider af romantikkens litteratur og tænkning – 208 sider - Paperback - Sprog: Dansk. - Pris ex forsendelse - B1716 - 01 – 10349
Senest opdateret 14. marts
fra 2010 på forlaget Academica
Kategori: Øvrige
pris: 220 kr
Sideantal: 216
Indbinding: HF
Ubrugt.
Senest opdateret 5. marts
fra 2001 på forlaget Gyldendal
Kategori: Øvrige
pris: 200 kr
Sideantal: 260
Indbinding: Hæftet.
Litteraturteoretisk antologi bringer et solidt pluk fra litteraturmetodikken, begyndende med nykritik og sluttende med posthistoricisme. Der er tekster af Umberto Eco, Theodor W. Adorno, Hans-Georg Gadamer, Jacques Derrida, Paul de Man, Stephen Greenblatt m.fl. Litteraturteoretisk antologi er tænkt som en teoretisk tekstbank for undervisningen i litteraturanalyse og -metode.
Senest opdateret 13. februar
fra 2014
Kategori: Øvrige
pris: 125 kr
Sideantal: 228
Indbinding: Hardback med smudsomslag
Med baggrund i den generelle samfundsudvikling illustrerer bogen den nye medie- og forbrugervirkelighed, og viser hvordan virksomheder gennem purpose marketing kan genvinde forbrugernes tillid og få aktive og bevidste medbrugere. Dedikation på friblad.