Senest opdateret 17. august
fra 2002 på forlaget alcancia
Oplag: active
ISBN: 84-263-4802-5
Kategorier: Faglitteratur, Kommunikation, Spansk, Studiebøger
pris: 120 kr – stand: ★
Vægt: 500 gram
indbundet . spansk undervisning. en ersta moderna alcancia hemos recogido, un hermoso tesoro, que durante siglos se ha transmiido de padres a hiijos: Adivinanzas, trabalenguas, refranes, canciones, palabras curiosas.
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 17. august
fra 2007 på Politikkens forlag
Oplag: active
ISBN: 987-87-567-8473-3
Kategorier: Børn & forældre, Dagbøger, Kommunikation, Romaner
pris: 85 kr – stand: ★
Vægt: 490 gram
kraftig paperback. Under et ophold i New York for at skrive en bog om Hillary Clinton oplever Morten Sabroe, hvordan han med hende som spejl trækkes ind i den dramatiske historie om den vinternat for mange år siden, hvor han hjalp sin døende mor hinsides. Langsomt optrevler Morten Sabroe den årelange og ødelæggende kamp mellem ham og moren, en stærk og viljefast kvinde forud for sin tid. Det er både barsk, hudløs og også meget morsom læsning, når Sabroe gør op med en kvindetype, han har brugt en stor del af sit liv på at gøre op med. Du som er i himlen er en gribende beretning om, hvordan vi på en gang kan hade og elske, rase og tilgive, og hvordan vi først med pistolen for tindingen, forstår vigtigheden af at få sagt, hvad vi virkelig føler, inden det er for sent.
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 17. august
1. udgave fra 1999 på forlaget Børsen
Oplag: active
ISBN: 87-7553-774-5
Kategorier: Erhverv, Faglitteratur, Kommunikation, Kompetenceudvikling, Markedsføring
pris: 170 kr – stand: ★
Vægt: 750 gram
indbundet og med smudsomslag Key Account Management - at håndtere de gode kunder, de strategiske nøglekunder, på den bedst mulige måde - betyder stærke, gensidige konkurrencemæssige fordele - både for virksomheden og kunden. Det er vigtigt at fastholde og udbygge gode relationer til virksomhedens vigtigste kunder. Ikke mindst i en tid, hvor kundeloyaliteten er faldende, og konkurrencen bliver hårdere. Det handler om langsigtede betragtninger, konsistens og ikke mindst om at styrke kundens konkurrencedygtighed - og dermed sin egen. Men gode personlige relationer er ikke nok. I dag skal der sikres en systematisk etablering, vedligeholdelse og udvikling af kundeforholdet, og løsningen er Key Account Management. Denne bog besvarer de store spørgsmål: hvad er KAM, hvorfor er KAM en løsning, og hvordan gør man i praksis? - Hvad er Key Account Management, og hvilke typer findes der? - Hvilke fordele og ulemper findes ved KAM? - Hvordan kommer man i gang? - Hvordan identificeres, styres og fastholdes nøglekunder? - Hvad skal udbyttet være? - Hvilke strategiske, taktiske og operationelle muligheder og konsekvenser har KAM? Key Account Management i praksis: I bogen er fem danske cases grundigt beskrevet som eksempler på succesfuld implementering af Key Account Management:
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.