Søg efter bog


Din søgning gav: 117 resultater
  1. Billede af bogen Hvis det handler om mig, så køber jeg! - omnichannel marketing

    Senest opdateret 18. april

    Hvis det handler om mig, så køber jeg! - omnichannel marketing

    Af Rasmus Houlind

    1. udgave fra 2015 på forlaget Omnichannel Institute

    Oplag: 2

    ISBN: 9788792562364

    Kategori: Markedsføring

    pris: 260 kr – stand: ★★★★★★

    Vægt: 1000 gram

    Hæftet. Aldrig brugt - har bare stået i reolen.


    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog



  2. Billede af bogen Praktisk Direct Marketing. Planlægning, implementering og opfølgning.

    Senest opdateret 15. april

    Praktisk Direct Marketing. Planlægning, implementering og opfølgning.

    Af Frederik Bisbjerg

    1. udgave fra 2004 på forlaget Markedsføring A/S

    Oplag: 1

    ISBN: 8798946439

    Kategori: Markedsføring

    pris: 135 kr – stand: ★★★★★★

    Vægt: 800 gram

    142 sider, hardback i originalt smudsomslag, rigtig flot stand


    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog



  3. Billede af bogen Spin   - Roman  -

    Senest opdateret 8. april

    Spin - Roman - "Et fatalt museklik starter et mareridt "

    Af Per Helge Sørensen

    3. udgave fra 2005 på forlaget Sattelit

    Oplag: 1

    ISBN: 87-7984-093-0

    Kategorier: Humor, Kommunikation, Markedsføring, Romaner, Skønlitteratur

    pris: 60 kr – stand: ★★★★★★

    Vægt: 250 gram

    409 sider. Orig. Pocketbog, Satirisk roman. ## En reklamepige med behov for ideer til kundens brandingplatform. En kontorchef på jagt efter en sag til sin handlekraftige minister. En journalistpraktikant med tre uger til at skaffe sig en dagbladsforside. Alle står de på spring for at udnytte historien, da en ung konsulent i frustration over job og parforhold en sen aften forvilder sig et museklik for langt ud i internettets gråzoner. ”… en fermt komponeret roman … rammer ikke bare plet som spændingsroman og samtidsfabel, men også som højaktuel kommentar til den måde, hvorpå enkeltpersoner pludselig bliver centrum i nyhedsindustriens kværn.” -Politiken. ## Nyt eksemplar


    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog



  4. Billede af bogen Jytte fra Marketing er desværre gået for i dag

    Senest opdateret 6. april

    Jytte fra Marketing er desværre gået for i dag

    Af Morten Münster

    1. udgave fra 2017 på forlaget Gyldendal

    Oplag: 17

    ISBN: 87-0224-358-X

    Kategorier: Dansk, Erhverv, Kommunikation, Kompetenceudvikling, Markedsføring, Økonomi

    pris: 120 kr – stand: ★★★★★★

    Vægt: 450 gram

    Mennesker i den virkelige verden opfører sig sjældent som de mennesker, vi bygger strategier til. De gør ikke, som vi har planlagt, de skal gøre. Faktisk modarbejder vi menneskets biologi og psykologi, når vi insisterer på, at gode argumenter, brændende platforme, klassisk change management, pjecer, kampagner og fællesmøder er vejen frem. Morten Münster omsætter i "Jytte fra Marketing er desværre gået for i dag" de seneste 40 års forskning i menneskers adfærd til en lettilgængelig metode i fire trin – og giver en håndsrækning til alle ledere og medarbejdere, som leder efter alternativer til de gængse virkemidler. Men hvad er det for en indsigt, der her er tale om? Svaret er adfærdsdesign. Morten Münster giver dig en evidensbaseret tilgang til at ændre adfærd, og når du har læst Jytte fra Marketing er desværre gået for i dag, kan du også gøre den til din.


    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog



  5. Billede af bogen Conversational Capital: How to Create Stuff People Love to Talk About

    Senest opdateret 1. april

    Conversational Capital: How to Create Stuff People Love to Talk About

    Af Bertrand Cesvet, Sidney Lee, Eric Alper, Tony Babinski

    1. udgave fra 2009 på forlaget FT Press

    Oplag: 1

    ISBN: 9780137145508

    Kategori: Markedsføring

    pris: 125 kr – stand: ★★★★★★

    Vægt: 800 gram

    xxi+181 sider, hardback i originalt smudsomslag, super flot stand.


    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog



  6. Billede af bogen Do It Wrong Quickly: How the Web Changes the Old Marketing Rules

    Senest opdateret 1. april

    Do It Wrong Quickly: How the Web Changes the Old Marketing Rules

    Af Mike Moran

    1. udgave på forlaget IBM Pr

    Oplag: 1

    ISBN: 0132255960

    Kategorier: IT-bøger, Markedsføring

    pris: 85 kr – stand: ★★★★★★

    Vægt: 1000 gram

    377 sider, paperback, nærmest som ny.


    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog



  7. Billede af bogen Smoke gets in your eyes. Branding and Design in Cigarette Packaging

    Senest opdateret 1. april

    Smoke gets in your eyes. Branding and Design in Cigarette Packaging

    Af Michael Thibodeau and Jana Martin

    1. udgave fra 2000 på forlaget Abbeville Press Publishers

    Oplag: 1

    ISBN: 0789206404

    Kategorier: Kunst & kultur, Markedsføring

    pris: 155 kr – stand: ★★★★★★

    Vægt: 1100 gram

    144 sider, rigt illustreret i farver, hardback i originalt smudsomslag, stort format, super flot stand.


    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog



  8. Billede af bogen Connect. How to use data and experience marketing to create lifetime customers

    Senest opdateret 28. marts

    Connect. How to use data and experience marketing to create lifetime customers

    Af Lars Birkholm Petersen, Ron Person, Christopher Nash

    1. udgave fra 2014 på forlaget Wiley

    Oplag: 1

    ISBN: 9781118963616

    Kategorier: Ledelse & Management, Markedsføring

    pris: 145 kr – stand: ★★★★★★

    Vægt: 600 gram

    253 sider, hardback i originalt smudsomslag, nærmest som ny.


    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog



  9. Billede af bogen The Failure og Risk Management

    Senest opdateret 25. marts

    The Failure og Risk Management

    Af Douglas W. Hubbard

    fra 2009 på forlaget Wiley

    ISBN: 978-0-470-38795-5

    Kategorier: Erhverv, Markedsføring, Økonomi

    pris: 60 kr – stand: ★★★★★★

    Vægt: 528 gram

    Undertitel. "Why It's Broken and how to Fix It"


    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog



  10. Billede af bogen A Call for Judgment

    Senest opdateret 25. marts

    A Call for Judgment

    Af Amar Bhidé

    fra 2010 på forlaget Oxford University Press

    Kategorier: Ledelse & Management, Markedsføring, Økonomi

    pris: 60 kr – stand: ★★★★★★

    Vægt: 648 gram

    Undertitel: "Sensible Finance for a Dynamic Economy"


    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog



betalings kort