Senest opdateret 18. april
1. udgave fra 2015 på forlaget Omnichannel Institute
Oplag: 2
ISBN: 9788792562364
Kategori: Markedsføring
pris: 260 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 1000 gram
Hæftet. Aldrig brugt - har bare stået i reolen.
Senest opdateret 15. april
1. udgave fra 2004 på forlaget Markedsføring A/S
Oplag: 1
ISBN: 8798946439
Kategori: Markedsføring
pris: 135 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 800 gram
142 sider, hardback i originalt smudsomslag, rigtig flot stand
Senest opdateret 8. april
3. udgave fra 2005 på forlaget Sattelit
Oplag: 1
ISBN: 87-7984-093-0
Kategorier: Humor, Kommunikation, Markedsføring, Romaner, Skønlitteratur
pris: 60 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 250 gram
409 sider. Orig. Pocketbog, Satirisk roman. ## En reklamepige med behov for ideer til kundens brandingplatform. En kontorchef på jagt efter en sag til sin handlekraftige minister. En journalistpraktikant med tre uger til at skaffe sig en dagbladsforside. Alle står de på spring for at udnytte historien, da en ung konsulent i frustration over job og parforhold en sen aften forvilder sig et museklik for langt ud i internettets gråzoner. ”… en fermt komponeret roman … rammer ikke bare plet som spændingsroman og samtidsfabel, men også som højaktuel kommentar til den måde, hvorpå enkeltpersoner pludselig bliver centrum i nyhedsindustriens kværn.” -Politiken. ## Nyt eksemplar
Senest opdateret 6. april
1. udgave fra 2017 på forlaget Gyldendal
Oplag: 17
ISBN: 87-0224-358-X
Kategorier: Dansk, Erhverv, Kommunikation, Kompetenceudvikling, Markedsføring, Økonomi
pris: 120 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 450 gram
Mennesker i den virkelige verden opfører sig sjældent som de mennesker, vi bygger strategier til. De gør ikke, som vi har planlagt, de skal gøre. Faktisk modarbejder vi menneskets biologi og psykologi, når vi insisterer på, at gode argumenter, brændende platforme, klassisk change management, pjecer, kampagner og fællesmøder er vejen frem. Morten Münster omsætter i "Jytte fra Marketing er desværre gået for i dag" de seneste 40 års forskning i menneskers adfærd til en lettilgængelig metode i fire trin – og giver en håndsrækning til alle ledere og medarbejdere, som leder efter alternativer til de gængse virkemidler. Men hvad er det for en indsigt, der her er tale om? Svaret er adfærdsdesign. Morten Münster giver dig en evidensbaseret tilgang til at ændre adfærd, og når du har læst Jytte fra Marketing er desværre gået for i dag, kan du også gøre den til din.
Senest opdateret 1. april
1. udgave fra 2009 på forlaget FT Press
Oplag: 1
ISBN: 9780137145508
Kategori: Markedsføring
pris: 125 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 800 gram
xxi+181 sider, hardback i originalt smudsomslag, super flot stand.
Senest opdateret 1. april
1. udgave på forlaget IBM Pr
Oplag: 1
ISBN: 0132255960
Kategorier: IT-bøger, Markedsføring
pris: 85 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 1000 gram
377 sider, paperback, nærmest som ny.
Senest opdateret 1. april
1. udgave fra 2000 på forlaget Abbeville Press Publishers
Oplag: 1
ISBN: 0789206404
Kategorier: Kunst & kultur, Markedsføring
pris: 155 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 1100 gram
144 sider, rigt illustreret i farver, hardback i originalt smudsomslag, stort format, super flot stand.
Senest opdateret 28. marts
1. udgave fra 2014 på forlaget Wiley
Oplag: 1
ISBN: 9781118963616
Kategorier: Ledelse & Management, Markedsføring
pris: 145 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 600 gram
253 sider, hardback i originalt smudsomslag, nærmest som ny.
Senest opdateret 25. marts
fra 2009 på forlaget Wiley
ISBN: 978-0-470-38795-5
Kategorier: Erhverv, Markedsføring, Økonomi
pris: 60 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 528 gram
Undertitel. "Why It's Broken and how to Fix It"
Senest opdateret 25. marts
fra 2010 på forlaget Oxford University Press
Kategorier: Ledelse & Management, Markedsføring, Økonomi
pris: 60 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 648 gram
Undertitel: "Sensible Finance for a Dynamic Economy"