Tilbage til forsiden

Din søgning gav 160 resultater. Ny titelsøgning Udvidet søgning

Markedsføring

Sortér efter: Forfatter, Titel eller Pris

  1. 1
  2. 2
  3. 3
  4. 4
  5. 5
  6. 6
  7. 7
  1. Senest opdateret 13. september

    Principles of services marketing

    Af Adrian Palmer

    7. udgave fra 2014 på forlaget McGraw-Hill Education

    ISBN: -13 9780077152345

    Kategori: Markedsføring

    pris: 250 kr – stand: ★★★★★★

  2. Senest opdateret 13. september

    Service Marketing

    Af K. Douglas Hoffman, John E.G. Bateson

    5. udgave fra 2017 på forlaget Cengage Learning

    ISBN: 978-1-285-42978-6

    Kategori: Markedsføring

    pris: 250 kr – stand: ★★★★★★

  3. Billede af bogen

    Senest opdateret 14. september

    Organisation

    Af Hans Jørgen Skriver,Erik Staunstrup og Peter Storm-Henningsen;

    5. udgave på forlaget Trojka

    ISBN: 13 9788792098443

    Kategorier: Kommunikation, Studiebøger, Markedsføring, Organisation

    pris: 200 kr – stand: ★★★★★★

    Brugt meget lidt, så god som ny, uden overstregninger eller noter.

  4. Billede af bogen

    Senest opdateret 14. september

    International Markedsføring

    Af Finn Rolighed Andersen

    4. udgave på forlaget Trojka

    ISBN: 9788792098467

    Kategorier: Kommunikation, Markedsføring, Studiebøger

    pris: 250 kr – stand: ★★★★★★

    Bogen er så god som ny, uden overstregninger eller noter

  5. Senest opdateret 14. september

    Principles of Marketing: Fourth European Edition

    Af Philip Kotler;Veronica Wong;John A. Saunders;Gary Armstrong

    4. udgave fra 2005 på forlaget Prentice-Hall

    ISBN: 9780273684565

    Kategori: Markedsføring

    pris: 200 kr – stand: ★★★★★

    Fremstår som ubrugt. 615å237

  6. Senest opdateret 14. september

    Marketing management - kort & godt

    Af ZIGLER, JENS CHRISTIAN

    4. udgave fra 2006 på forlaget Samfundslitteratur

    ISBN: 9788759311585

    Kategorier: Ledelse & Management, Markedsføring

    pris: 75 kr – stand: ★★★★★★

    315å217

  7. Senest opdateret 14. september

    Forbrugerbørn. Varernes erobring af barndommen

    Af LINN, SUSAN

    1. udgave fra 2006 på forlaget Information

    ISBN: 9788775141289

    Kategorier: Markedsføring, Børn & forældre

    pris: 75 kr – stand: ★★★★★★

    616å287

  8. Senest opdateret 14. september

    Den lange hale. Om fremtidens forretningssucces: at sælge mindre af mere

    Af ANDERSON, CHRIS

    1. udgave fra 2007 på forlaget Gyldendal

    ISBN: 9788702055641

    Kategori: Markedsføring

    pris: 75 kr – stand: ★★★★★★

    Bogen henvender sig både til kultur-/medie-/reklamefolk og til forretningsfolk, der på den ene eller anden måde beskæftiger sig med internet, e-handel mv. 817å346

  9. Senest opdateret 18. september

    Hvornår smager en Tuborg Dem bedst?Tuborgs 75 års jubilæum

    fra 1943

    Kategori: Markedsføring

    pris: 50 kr – stand: ★★★★★

  10. Senest opdateret 18. september

    80/20 reglen

    Af Richard Kock

    fra 1998 på forlaget MANGEMENT BOGKLUBBEN

    ISBN: 87-608-0833-0

    Kategorier: Markedsføring, Faglitteratur, Kommunikation, Erhverv

    pris: 85 kr – stand: ★★★★★★

    SPLINTERNY //// Om hvorledes man i såvel arbejds- som privatliv på kortere tid kan opnå større effektivitet med færre ressourcer ved at fokusere på de 20% af vores indsats, der tegner sig for 80% af resultaterne

  11. Billede af bogen

    Senest opdateret 20. september

    Den tilbageholdte viden om helbredelser

    Af Robby Curdorf

    3. udgave fra 2003 på forlaget Merlin Media

    ISBN: 978-87-993180-0-1

    Kategorier: Øvrige, Sygdom/sundhed, Markedsføring, Medicin, Dokumentar

    pris: 150 kr – stand: ★★★★★★

    Myndighedernes og medicinalindustriens attentater mod dit liv og helbred.

  12. Billede af bogen

    Senest opdateret 20. september

    Ide Agenten

    Af Jonas Michanek og Andreas Breiler

    1. udgave fra 2005Jyllands-Postens Forlag

    ISBN: 87-7692-009-7

    Kategorier: Øvrige, Videnskabsteori, Undervisning, Studiebøger, Markedsføring, Lærerbøger, Ledelse & Management, Kompetenceudvikling, Kommunikation, Fremtid

    pris: 150 kr – stand: ★★★★★

    2 skjolder på coveret, ellers som ny. En håndbog i idea management.

  13. Billede af bogen

    Senest opdateret 20. september

    Alt om Præsentation

    Af Antony Jay & Ros Jay

    1. udgave fra 1997 på forlaget Egmont

    ISBN: 87-608-0725-3

    Kategorier: Markedsføring, Ledelse & Management, Kompetenceudvikling, Kommunikation, Erhverv, Faglitteratur

    pris: 75 kr – stand: ★★★★★★

    Råd og praktiske anvisninger på hvordan du forbedrer din præsentationsteknik.

  14. Billede af bogen

    Senest opdateret 20. september

    Med hjertet på bundlinien –hvordan man vinder med en god sag

    Af Junge, David

    fra 2004 på forlaget Jyllands-Postens Erhversbogklub/JP Erhversbøger

    Kategorier: Markedsføring, Organisation, Ledelse & Management, Kommunikation, Erhverv

    pris: 68 kr – stand: ★★★★★★

    RABAT VED KØB AF FLERE AF MINE BØGER - FÅ OP TIL 50% - FÅ TILSENDT BOGLISTE CA. 2500. BOG 9081 H-142

  15. Senest opdateret 21. september

    Afsætningsøkonomisk modelsamling

    Af Jørgen H.K. Jepsen og Anne Schoubye

    1. udgave fra 1995 på forlaget Samfundslitteratur

    ISBN: 87-593-0554-1

    Kategorier: Undervisning, Studiebøger, Markedsføring, Lærerbøger, Faglitteratur

    pris: 50 kr – stand: ★★★★★

    samlingen er et hjælpemiddel til opgaveløsning samt skriftlig eksamen i markedsføring på videregående uddannelser. Bogen er opdelt i fire hovedområder: Markedet, Virksomheden, Produkt og kunden. Alt er forklaret med teoretiske sammenhænge , relevante begreber og eksempler på eksamensspørgsmål.

  16. Senest opdateret 21. september

    Milliardærklubben

    Af Birgitte Erhardtsen

    2. udgave fra 2009 på forlaget gylendal business

    ISBN: 978-87-02-09418-3

    Kategorier: Presse og Medier, Organisation, Markedsføring, Ledelse & Management, Fortællinger, Erindringer, Erhverv, Biografier

    pris: 125 kr – stand: ★★★★★★

    paperback. De vil skabe noget stortMilliardærklubben er den medrivende fortælling om fire kulørte guldflipperes venskab med it-milliardæren Erik Damgaard, deres hæsblæsende aktieeventyr og fælles drøm om at skabe noget stort.Gruppens sprudlende iderigdom gjorde dem i stand til at udnytte det brølende økonomiske opsving, bankernes grænseløse grådighed og investorernes uendelige risikovilje. Deres smarte forretningsmetoder er ofte blevet fordømt af det noble erhvervsliv, men alligevel har de formået at få flere rigmænd til at kaste enorme millionbeløb efter deres ideer.Peter, Erik, Ole, Aldo og MarkBogen går tæt på Peter Forchhammer, Erik Damgaard, Ole Abildgaard, Aldo Petersen og Mark Szigethy, og Birgitte Erhardtsen beretter veloplagt om deres venskab, deres vilde luksusliv med egen jet, Bentley, slotte og luksuriøse golfture. Om persongalleriet omkring dem, der indbefatter den svindeldømte Kurt Thorsen, og om hvordan venskaber blev sat på prøve, da Anni Fønsby gjorde sin entré midt under en fælles familieferie til Monaco.Læs fortællingen om milliardærklubbens imponerende storhed, overraskende skrøbelighed og voldsomme fald, da finanskrisen viste tænder.

  17. Senest opdateret 21. september

    Byens bedste kager

    Af Rikke Gryberg

    2009. udgave fra 1Politikens Forlag

    ISBN: 978-87-567-9310-0

    Kategorier: Markedsføring, Kogebøger

    pris: 150 kr – stand: ★★★★★★

    145 sider - ill. i farve - som NY!

  18. Senest opdateret 22. september

    Det handler om at turde

    Af Stine Bosse

    1. udgave fra 2009Nordisk forlag

    ISBN: 978-87-02-07653-0

    Kategorier: Markedsføring, Ledelse & Management, Kvinder, Mænd, Kønsroller

    pris: 50 kr – stand: ★★★

  19. Billede af bogen

    Senest opdateret 22. september

    Integrated Marketing Communications

    Af Pickton and Broderick

    2nd. udgave fra 2005 på forlaget Prentice Hall

    ISBN: 0-273-67645-8

    Kategori: Markedsføring

    pris: 150 kr – stand: ★★★★★

    Meget fin bog, der ikke har krøllede sider og kun få overstregninger med blyant. Forsendelse kan arrangeres mod ekstra betaling, men det er lettest, hvis bogen kan afhentes personligt på Nørrebro.

  20. Billede af bogen

    Senest opdateret 22. september

    Marketing Management

    Af Kotler, Keller, Brady, Goodman and Hansen

    13th. udgave fra 2009 på forlaget Pearson Education

    ISBN: 978-0-273-71856-7

    Kategori: Markedsføring

    pris: 150 kr – stand: ★★★★

    Bogen er lidt slidt i kanterne uden på, men er ellers helt fin, ingen krøllede sider og kun få overstregninger. Forsendelse kan arrangeres mod ekstra betaling, men det er lettest, hvis bogen kan afhentes personligt på Nørrebro.

  21. Senest opdateret 24. september

    Reklamedrøm

    Af Asger Liebst

    2. udgave fra 1996 på forlaget Dansklærerforeningen

    ISBN: 87-7704-256-5

    Kategori: Markedsføring

    pris: 50 kr – stand: ★★★★

  22. Senest opdateret 24. september

    Berømmelsens anatomi

    Af John de Summer-Brason

    1. udgave fra 2004 på forlaget Børsen

    ISBN: 87-7664-021-3

    Kategori: Markedsføring

    pris: 100 kr – stand: ★★★★★★

    Bogen er ubrugt.

  23. Senest opdateret 24. september

    Ultimativ markedsføring. Psykologien i dit marked og dit produkt. Cand.succes-serien

    Af John Evan-Jones

    fra 2007Schultz Forlag

    Kategorier: Markedsføring, Erhverv

    pris: 50 kr – stand: ★★★★★★

    Cand.succes-serien. 92 s.

  24. Senest opdateret 24. september

    Er du en leder? Find din stil og gør en forskel på 100 dage

    Af John Evan-Jones

    fra 2005 på forlaget Cand.succes-serien

    Kategorier: Erhverv, Markedsføring

    pris: 50 kr – stand: ★★★★★★

    103 s.

  25. Senest opdateret 24. september

    Jyske Bank på det blå ocean. Om at gøre en forskel

    Af Jørgen Lægaard; Poul Kristian Mouritsern

    fra 2007 på forlaget JP

    Kategori: Markedsføring

    pris: 75 kr – stand: ★★★★★

    Indbundet med smudsomslag. 288 s.

  1. 1
  2. 2
  3. 3
  4. 4
  5. 5
  6. 6
  7. 7

Nyeste bøger