Tilbage til forsiden

Din søgning gav 189 resultater. Ny titelsøgning Udvidet søgning

Markedsføring

Sortér efter: Forfatter, Titel eller Pris

  1. 1
  2. 2
  3. 3
  4. 4
  5. 5
  6. 6
  7. 8
  1. Billede af bogen

    Senest opdateret 18. juli

    Følelsernes intelligens på arbejdspladsen

    Af Daniel Goleman

    1. udgave fra 2000 på forlaget Management bogklubben

    ISBN: 8760813636

    Kategorier: Psykologi, Markedsføring

    pris: 75 kr – stand: ★★★★★★

    hardback som ny---460 sider--- kan afhentes i Glostrup eller sendes

  2. Billede af bogen

    Senest opdateret 19. juli

    Tillidseffekten

    Af Larry Reynolds

    fra 1998 på forlaget Magnagent Bogklubben

    Kategorier: Markedsføring, Psykologi

    pris: 98 kr – stand: ★★★★★★

    Hardback.

  3. Billede af bogen

    Senest opdateret 20. juli

    E-kampagnen - fra strategi og medievalg til effektmåling

    Af Ellegaard, Mads & Lundsgaard, Torben

    1. udgave fra 2002 på forlaget 1to1 Internet Marketing

    Kategori: Markedsføring

    pris: 90 kr – stand: ★★★★★★

    Indhold: Valg af samarbejdspartnere ; Strategi for website og markedsføring ; On site markedsføring ; Onlinemedier til markedsføring af websitet ; Offlinemedier i markedsføring af websites ; Valg af medier ; Måling og vurdering af markedsføringens effekt ; Jura og e-kampagnen

  4. Senest opdateret 21. juli

    Medieanalyse og relevans - grundbog i medieananlyse

    Af Peter Heller Lützen

    1. udgave fra 2010dansklærerforeningens forlag

    ISBN: 978.-87-7996-148-7

    Kategorier: Undervisning, Studiebøger, Presse og Medier, Markedsføring, Lærerbøger, Kommunikation, Faglitteratur, Bogvæsen

    pris: 90 kr – stand: ★★★★★★

    paperback. Medieanalyse og relevans – en grundbog i medieanalyse præsenterer mediefeltet på en ny og anderledes måde: bogen ser ikke isoleret på de enkelte medier, men tager udgangspunkt i de modaliteter som medier kommunikerer med, og præsenterer således en række tværgående analytiske begreber og m

  5. Senest opdateret 22. juli

    Service er marketing

    Af Søren Bechmann

    fra 2012 på forlaget Gyldendal

    ISBN: 978-87-02-12042-4

    Kategori: Markedsføring

    pris: 130 kr – stand: ★★★★★★

    ny

  6. Senest opdateret 22. juli

    Præsentationsteknik

    Af Anders Stahlschmidt

    1. udgave fra 2006 på forlaget Børsen

    ISBN: 9788776641597

    Kategorier: Kommunikation, Markedsføring

    pris: 50 kr – stand: ★★★★★

    Softback. Næsten som ny. Købes flere bøger samlet, sendes med én porto. Købes flere end 2 bøger samlet gives 10% rabat. (L473) Vejer 150 gram.

  7. Billede af bogen

    Senest opdateret 22. juli

    Bæredygtig kommunikation

    Af Karin M. Laljani og Lars Ludvigsen

    1. udgave fra 2009 på forlaget Gyldendal Business

    ISBN: 978-87-02-07423-9

    Kategorier: Markedsføring, Kommunikation

    pris: 50 kr – stand: ★★★★★★

    forsendelse med DAO = 37,- kr

  8. Senest opdateret 23. juli

    Opnå hvad du vil

    Af Davids J. Lieberman

    1. udgave fra 2000 på forlaget Lademann

    ISBN: 87-15-10225-4

    Kategorier: Markedsføring, Lærerbøger, Ledelse & Management, Kvinder, Mænd, Kønsroller, Historie:Kultur, Fremtid, Forvaltning, Børn & forældre

    pris: 125 kr – stand: ★★★★★★

    Indbundet, octo 224 sider. Lærebog i taktikken i at få sin vilje. - MEGET nyttig bog

  9. Senest opdateret 23. juli

    N etværk, viden, inspiration og værktøjer

    Af Bodil Pedersen

    1. udgave fra 2003 på forlaget Aschejoug

    ISBN: 87-11-16762-9

    Kategorier: Krop & sind, Kompetenceudvikling, Kommunikation, Kvinder, Mænd, Kønsroller, Ledelse & Management, Markedsføring, Historie:Kultur, Erhverv

    pris: 95 kr – stand: ★★★★★★

    Hæftet, octo, 144 sider.

  10. Senest opdateret 23. juli

    Unik NU... eller aldrig

    Af Jesper Kunde

    2. udgave fra 2002 på forlaget Børsen

    ISBN: 87-7553-831-8

    Kategorier: Ledelse & Management, Markedsføring, Kompetenceudvikling, Kommunikation, Organisation, Økonomi, Samfund & historie, Erhverv

    pris: 195 kr – stand: ★★★★★★

    Hæftet, octo, 384 sider. Brand'et driver virksomheden i den nye værdiøkonomi.

  11. Senest opdateret 23. juli

    Bogen om NOKIA

    Af Staffan Bruun & Mosse Wallén

    1. udgave fra 2000 på forlaget Management Bogklubben

    ISBN: 87-608-1273-7

    Kategorier: Programming, Samfund & historie, Teknik, Webudvikling, Rusland/Sovjetunionen, Markedsføring, Ledelse & Management, Kommunikation, Industri, Håndværk, Forvaltning, Europa

    pris: 50 kr – stand: ★★★★★★

    Stift bind, octo,240 s. Som navnet siger: netop bogen om NOKIA

  12. Senest opdateret 23. juli

    Grib fremtiden

    Af Bill Gates

    1. udgave fra 1995 på forlaget Gyldendal

    ISBN: 87-00-20478-1

    Kategorier: IT-bøger, Kommunikation, Markedsføring, Naturvidenskab, Organisation, Presse og Medier, Teknik, Webudvikling, Økonomi, Samfund & historie, Politik, Programming, Biografier

    pris: 85 kr – stand: ★★★★★★

    Hæftet, octo, 336 s. Med indlagt CD-Rom: The Road Ahead. Den berømte bog af verdens rigeste mand!

  13. Senest opdateret 23. juli

    Erhvervslivets takt og tone

    Af Marilyn Pincus

    1. udgave fra 2001Askholms Forlag

    ISBN: 87-90721-41-1

    Kategorier: Ledelse & Management, Kvinder, Mænd, Kønsroller, Markedsføring, Kunst & kultur, Kommunikation, Industri, Håndværk, Hjemkundskab, Erhverv

    pris: 145 kr – stand: ★★★★★★

    Indbundet, octo, 222 sider. Erhvervslivets Emma Gad!

  14. Senest opdateret 23. juli

    Lederens nye dagsorden

    Af Per Thygesen Poulsen

    1. udgave fra 2002 på forlaget Børsen

    ISBN: 87-7553-934-9

    Kategorier: Statistik, Økonomi, Samfund & historie, Kvinder, Mænd, Kønsroller, Markedsføring, Ledelse & Management, Erhverv

    pris: 175 kr – stand: ★★★★★★

    Indbundet, octo, 292 sider.

  15. Senest opdateret 23. juli

    Videnregnskaber

    Af Per Nikolaj Bukh m. fl.

    1. udgave fra 2001 på forlaget Børsen

    ISBN: 87-7553-841-5

    Kategorier: Undervisning, Samfund & historie, Økonomi, Markedsføring, Ledelse & Management, Kommunikation, Forvaltning, Erhverv

    pris: 245 kr – stand: ★★★★★★

    Indbundet, octo, 312 sider. Fint eksemplar.

  16. Senest opdateret 23. juli

    TeamBuilding i ledelse

    Af Jon R. Katzenbach

    1. udgave fra 1998 på forlaget Børsen

    ISBN: 87-7553-646-3

    Kategorier: Forvaltning, Markedsføring, Ledelse & Management, Erhverv

    pris: 145 kr – stand: ★★★★★

    Indbundet, octo, 250 sider. Det klassiske værk om teambuilding.

  17. Senest opdateret 23. juli

    Ledelse uden stress

    Af Lis Lyngbjerg Steffensen

    1. udgave fra 2002 på forlaget Børsen

    ISBN: 87-7553-943-8

    Kategorier: Markedsføring, Lærerbøger, Ledelse & Management, Historie:Kultur, Erhverv

    pris: 195 kr – stand: ★★★★★★

    Indbundet, octo, 270 sider. Redskaber fra Stresseksperter og ledelsesudviklere til håndtering af stress

  18. Senest opdateret 23. juli

    Ansvar og værdier

    Af Per Thygesen Poulsen red.

    1. udgave fra 1997 på forlaget Centrum

    ISBN: 87 583 1052 5

    Kategorier: Samfund & historie, Natur, Markedsføring, Ledelse & Management, Industri, Håndværk, Historie:Danmark, Erhverv, Antologier

    pris: 165 kr – stand: ★★★★★★

    Hæftet, octo, 224 sider. Den meget omtalt antologi om ansvar og værdier i erhvervslivet. = CSR i dag.

  19. Senest opdateret 25. juli

    Praktisk Direckt Marketing - Planlægning, implementering og opfølgning

    Af Frederik Bisbjerg

    1. udgave fra 2004Forlaget Markedsføring

    ISBN: 87-989464-3-9

    Kategori: Markedsføring

    pris: 70 kr – stand: ★★★★★★

    Hardback. Ny. Købes flere bøger samlet, sendes med én porto. Købes flere end 2 bøger samlet gives 10% rabat. (L927) Vejer 560 gram.

  20. Billede af bogen

    Senest opdateret 26. juli

    Mathematics for Economics and Business Pack

    Af Ian Jaques

    fra 2015

    ISBN: 9781292074337

    Kategorier: Markedsføring, Økonomi

    pris: 250 kr – stand: ★★★★★

  21. Billede af bogen

    Senest opdateret 28. juli

    Finansiel styring i Danmarks Nationalbank

    Af Danmarks Nationalbank

    fra 2004 på forlaget Danmarks Nationalbank

    Kategorier: Økonomi, Studiebøger, Samfund & historie, Samfundsvidenskab, Politik, Markedsføring, Jura

    pris: 25 kr – stand: ★★★★★★

    SE ALLE MINE BØGER KØB 10 OG FÅ 50% RABAT. FÅ TILSENDT BOGLISTE Ca. 2000 bøger

  22. Billede af bogen

    Senest opdateret 28. juli

    superstar management

    Af Gammelgaard, Torben

    1. udgave fra 2007 på forlaget Gyldendal

    Kategorier: Organisation, Markedsføring, Ledelse & Management, Kompetenceudvikling

    pris: 48 kr – stand: ★★★★★★

    Ledelse af kreative talenter. RABAT VED KØB AF FLERE - FÅ OP TIL 50% - FÅ TILSENDT BOGLISTE CA. 2500. BOG 7745 h-122

  23. Billede af bogen

    Senest opdateret 28. juli

    Iværksætterens grundbog

    Af Flemming Ettrup, Kurt Jepsen, Thomas Trojel

    fra 1999 på forlaget Trojka

    Kategorier: Selvudvikling, Personlig udvikling, Organisation, Markedsføring, Ledelse & Management, Kompetenceudvikling, Kommunikation

    pris: 35 kr – stand: ★★★★★

    Titelblad mangler – derfor den meget lave pris. Stand - uden hensyn til ovenstående. RABAT VED KØB AF FLERE - FÅ OP TIL 50% - FÅ TILSENDT BOGLISTE CA. 2500. BOG 3127.

  24. Billede af bogen

    Senest opdateret 28. juli

    Reklamedrøm - Reklamebilledets bombe i underbevidstheden

    Af Liebst, Asger

    fra 1992 på forlaget Dansklærer-foreningen

    Kategorier: Undervisning, Psykologi, Mode, Markedsføring, Kommunikation

    pris: 35 kr – stand: ★★★★★★

    RABAT VED KØB AF FLERE - FÅ OP TIL 50% - FÅ TILSENDT BOGLISTE CA. 2500. BOG 7393 h-115

  25. Billede af bogen

    Senest opdateret 29. juli

    Marketing - En introduktion

    Af Per Vagn Freytag, Jan Møller Jensen, Niels Jørgensen og Tage Koed Madsen

    3. udgave fra 2005Syddansk Universitetsforlag

    ISBN: 87-7674-053-6

    Kategori: Markedsføring

    pris: 50 kr – stand: ★★★★

    Pæn stand, hvor der tidligere har været noteret med blyant.

  1. 1
  2. 2
  3. 3
  4. 4
  5. 5
  6. 6
  7. 8

Nyeste bøger