Senest opdateret 19. februar
3. udgave fra 2011 på forlaget Gyldendal Uddannelse
Oplag: 2
ISBN: 87-0202-338-5
pris: 170 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 332 gram
En introduktion til det didaktiske aspekt af undervisningskompetencen med en kognitiv tilgang.
Senest opdateret 3. januar
1. udgave fra 2023 på Hans Reitzels forlag
Oplag: 1
ISBN: 978-87-02-39349-1
Kategorier: Faglitteratur, Pædagogik
pris: 95 kr – stand: ★★★★★★
Jeg sælger bogen stortest som ny, kun brugt få gange. Bogen er købt til den nye læreruddannelse. Der er ingen overstregninger, og er passet godt på. Nyprisen er 200kr
Senest opdateret 29. december
ISBN: 9788787400107
Kategorier: Samfund & historie, Undervisning
pris: 120 kr – stand: ★★★★★
Senest opdateret 26. marts
fra 2009 på forlaget Gyldendal
Kategori: Øvrige
pris: 155 kr – stand: ★★★★
Indbinding: Hæftet
Gyldendals lærerbibliotek. Illustreret i sort/hvid.
Senest opdateret 26. marts
fra 1998 på forlaget Gyldendal
pris: 75 kr – stand: ★★★★
Indbinding: Hæftet
Oversat af Kurt Strandberg - Indhold: I en nøddeskal , En fyldigere version , Howard Gardner: Er der endnu flere intelligenser? / Howard Gardner og Joseph Walters. Forholdet mellem intelligens og andre værdsatte menneskelige evner , Howard Gardner: F
Senest opdateret 22. marts
fra 2000 på forlaget Gyldendal
Kategori: Øvrige
pris: 100 kr
Indbinding: HF
Ejernavn. Minimale brugsspor
Senest opdateret 22. marts
fra 2001 på Odense Universitetsforlag
Kategori: Øvrige
pris: 195 kr
Sideantal: 128
Indbinding: HF
Ubrugt.
Senest opdateret 14. marts
fra 2012 på forlaget Gyldendal
ISBN: 9,7887E+12
Kategori: Øvrige
pris: 220 kr
Sideantal: 622
Indbinding: Illustreret kartonbind
Senest opdateret 12. marts
fra 2004 på Danmarks Pædagogiske Universitets Forlag
Kategori: Øvrige
pris: 185 kr
Sideantal: 285
Sprog: Dansk Indbinding: Hæftet Tilstand: Pænt eksemplar. Enkelte kommentarer i tekst med blyant - Illustreret - Der peges på en række forhold, som bør indgå i en vurdering af læsbarhed i tekster til begynderlæsere, da lavt lixtal ikke nødvendigvis er et pålideligt mål for læselighed