Senest opdateret 18. februar
fra 2002 på forlaget Århus [Denmark] : Klim
ISBN: 87-7955-116-5
pris: 155 kr – stand: ★★★★★
Vægt: 1002 gram
"No Logo sætter endelig det i perspektiv som den nyeste generation af antikoncern-aktivister og forbrugere, der har fået nok, har prøvet at formulere gennem de seneste 10 år!
Senest opdateret 3. april
1. udgave fra 2002 på forlaget Klim
Kategorier: Samfundsvidenskab, Samfund & historie, Sociologi
pris: 80 kr – stand: ★★★★★
Naomi Klein viser med sit røntgenblik, hvordan mærkevarerne udbreder deres magt - mens andre, især i de fattige lande, betaler prisen. Kritikken gælder også byrummet og hun kommer med bud på, hvordan vi erobrer det tilbage fra de multinationale virksomheder, som har købt sig til at kunne ramme os med deres budskaber hvor som helst. En vigtig bog for enhver forbrugeraktivist. 513 sider og i fin stand.
Senest opdateret 3. april
fra 2001 på forlaget People's Press
Kategori: Samfundsvidenskab
pris: 115 kr – stand: ★★★★★
Den ikoniske bog om mærkevarernes glade budskab, som forbrugerne modtager. Under overfladen ser virkeligheden mindre lys ud. Naomi Klein afdækker medaljens bagside: Udbytningen af fattige arbejdere i udviklingslandene. Bogen opfordrer forbrugerne til at gøre oprør og ikke lade sig nøje med firmaernes forløjede budskaber.
Senest opdateret 14. april
fra 2002 på forlaget Gyldendals Bogklubber
ISBN: 8779551165
pris: 95 kr – stand: ★★★
Sideantal: 515
Indbinding: Hæftet med orig. omslag
Stand: Velholdt eksemplar
Originaltitel: No Logo - oversat af Steen Fiil - illustreret - Debatbog om den internationale mærkevarebranches mål og midler siden 1980'erne herunder om opbygning af images, de aggressive reklamemetoder og markedsføring. Om den skånselsløse profitja. Originaltitel: No Logo - oversat af Steen Fiil - illustreret - Debatbog om den internationale mærkevarebranches mål og midler siden 1980'erne herunder om opbygning af images, de aggressive reklamemetoder og markedsføring. Om den skånselsløse profitja
Senest opdateret 14. april
fra 2001 på forlaget Klim
ISBN: 8779551165
pris: 135 kr – stand: ★★★
Sideantal: 515
Indbinding: Hæftet med orig. omslag
Stand: Velholdt eksemplar
Originaltitel: No Logo - oversat af Steen Fiil - illustreret - Debatbog om den internationale mærkevarebranches mål og midler siden 1980'erne herunder om opbygning af images, de aggressive reklamemetoder og markedsføring. Om den skånselsløse profitja. Originaltitel: No Logo - oversat af Steen Fiil - illustreret - Debatbog om den internationale mærkevarebranches mål og midler siden 1980'erne herunder om opbygning af images, de aggressive reklamemetoder og markedsføring. Om den skånselsløse profitja
Senest opdateret 25. april
fra 2014 på forlaget Klim
Kategori: Øvrige
pris: 160 kr
Sideantal: 564
Sprog: Dansk Indbinding: Hæftet. Tilstand: Som ny bortset fra nogle små mærker på bagomslag Forfatteren gør op med miljøpolitik, vækststrategier og markedsøkonomi, diskuterer manglen på effektiv indsats overfor påviste klimaforandringer og voksende ulighed og argumenterer for fundamentale ændringer i vores måde at håndtere den nuværende udvikling.
Senest opdateret 15. april
fra 2002 på forlaget Gyldendals Bogklubber
Kategori: Øvrige
pris: 95 kr
Sideantal: 515
Sprog: Dansk Indbinding: Hæftet. Tilstand: Fejlfrit eksemplar.
Senest opdateret 15. april
fra 2001 på forlaget Klim
Kategori: Øvrige
pris: 95 kr
Sideantal: 515
Sprog: Dansk Indbinding: Hæftet Tilstand: Pænt eksemplar. (stempel) Debatbog om den internationale mærkevarebranches mål og midler siden 1980'erne herunder om opbygning af images, de aggressive reklamemetoder og markedsføring. Om den skånselsløse pro
Senest opdateret 15. april
fra 2008 på forlaget People's Press
Kategori: Øvrige
pris: 60 kr
Sideantal: 576
Sprog: Dansk Indbinding: Paperback Tilstand: Pænt eksemplar.
Senest opdateret 15. april
fra 2002 på forlaget Jyllands postens Erhversbogklub
Kategori: Øvrige
pris: 80 kr
Sideantal: 515
Sprog: Dansk Indbinding: Hæftet Tilstand: Pænt eksemplar. Naomi Klein har sat fire år af sit ungeliv ind på at dokumentere mærkevarernes ekspansion og dominans gennem de sidste 50 åt og huns skriver i No Logo på engang kulturhistorie og samfundskriti