Søg efter bog


Din søgning gav: 4 resultater
  1. Billede af bogen Corporate Branding. Pupose/People/Process

    Senest opdateret 25. juni

    Corporate Branding. Pupose/People/Process

    Af Majken Schultz;Yun Mi Antorini;Fabian F. Csaba

    1. udgave fra 2005 på forlaget Copenhagen Business School Press

    Oplag: 1

    ISBN: 9788763001403

    Kategorier: Ledelse & Management, Øvrige

    pris: 115 kr – stand: ★★★★★★

    Vægt: 600 gram

    252 sider, heftet, rigtig flot stand.


    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog



  2. Intet billede af bogen

    Senest opdateret 4. september

    The Expressive Organization - Linking Identity, Reputation, and the Corporate Brand

    Af Majken Schultz, Mary Jo Hatch & Mogens Holten Hansen

    fra 2000 på forlaget Oxford University Press

    Kategori: Øvrige

    pris: 145 kr – stand: ★★★★★

    Sideantal: 292
    Indbinding: Softcover


    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog



  3. Billede af bogen Kultur i organisationer

    Senest opdateret 2. oktober

    Kultur i organisationer

    Af Majken Schultz, Handelshøjskolen i København. Institut for Organisation og Arbejdssociologi

    1. udgave fra 1990Handelshøjskolens Forlag

    Oplag: 11

    ISBN: 87-6290-168-0

    pris: 78 kr – stand: ★★★★

    Vægt: 600 gram

    Er organisationskultur en manipulerbar variabel, som organisationen har? Eller er organisationskultur en ny metafor til forståelse af, hvordan mennesker lever sammen i organisationer? Er organisationskultur fælles eller delt? Eksisterer organisationskultur, fordi den er nødvendig for organisationens overlevelse, eller fordi organisationsmedlemmerne finder den meningsfuld? Forfatteren tolker kulturen i forskellige konkrete organisationer dels ud fra et funktionalistisk kulturperspektiv, med fokus på en organisations værdier og grundlæggende antagelser, dels ud fra et symbolsk kulturperspektiv, der tager sigte på en organisations antropologi, dens ritualer, myter, metaforer. Endelig diskuterer forfatteren de to kulturperspektivers muligheder for at påvirke en kulturforandring i en konkret organisation. Organisationskultur kan forstås som mange forskellige ting. Nogle ser en organisationskultur som en manipulerbar variabel som organisationen besidder, andre ser organisationskultur som en ny metafor for, hvordan mennesker lever sammen i organisationer. I bogen "Kultur i organisationer" tolker forfatteren kulturen i forskellige konkrete organisationer dels ud fra et funktionalistisk kulturperspektiv med fokus på en organisations værdier og grundlæggende antagelser, dels ud fra et symbolsk kulturperspektiv, der tager sigte på en organisations antropologi, ritualer, myter og metaforer. Til slut diskuterer forfatteren i "Kultur i organisationer" de to kulturperspektivers muligheder for at påvirke en kulturforandring i en konkret organisation.


    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog



  4. Intet billede af bogen

    Senest opdateret 28. oktober

    Kultur i organisationer - funktion eller symbol (9. oplag 2004)

    Af Schultz, Majken

    fra 2004.Handelhøjskolens Forlag

    Kategori: Øvrige

    pris: 100 kr

    Sideantal: 170
    Sprog: Dansk Indbinding: Heftet Tilstand: Små brugsspor Tegninger: Lerche og Tuxen - illustreret - Serie - Indhold: Kultur i organisationsteorien ; Et funktionalistisk perspektiv ; Funktionalistisk kulturanalyse ; Et symbolsk perspektiv ; Symbolsk ku


    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog



betalings kort