Søg efter bog


Din søgning gav: 6 resultater
  1. Billede af bogen Corporate Branding. Pupose/People/Process

    Senest opdateret 1. april

    Corporate Branding. Pupose/People/Process

    Af Majken Schultz;Yun Mi Antorini;Fabian F. Csaba

    1. udgave fra 2005 på forlaget Copenhagen Business School Press

    Oplag: 1

    ISBN: 9788763001403

    Kategorier: Ledelse & Management, Øvrige

    pris: 115 kr – stand: ★★★★★★

    Vægt: 600 gram

    252 sider, heftet, rigtig flot stand.


    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog



  2. Billede af bogen Taking Brand Initiative

    Senest opdateret 5. marts

    Taking Brand Initiative

    Af Mary Jo Hatch, Majken Schultz

    fra 2008-03-07 på forlaget John Wiley & Sons

    ISBN: 07-8799-830-3

    pris: 100 kr – stand: ★★★★★

    Vægt: 550 gram

    Taking Brand Initiative offers a revolutionary approach to corporate branding that looks beyond the marketing value of brands company-to-customer and the HR significance of brands company-to-employee. It places the management of brands at the senior level of management as it radiates throughout the organization. In this groundbreaking book, international branding thought leaders, Mary Jo Hatch and Make Schultz explain how a company's brand is just as important to ÒoutsidersÓÑpoliticians, suppliers, and analysts as it is to company insiders. They show how only the corporate brand can integrate all the company's staff functions and provide a vision for competition and globalization. Meget få highlights Kan afhentes i Søborg eller sendes.


    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog



  3. Billede af bogen Organizational Identity

    Senest opdateret 5. marts

    Organizational Identity

    Af Mary Jo Hatch, Majken Schultz

    fra 2004 på forlaget Oxford University Press on Demand

    ISBN: 01-9926-947-5

    pris: 120 kr – stand: ★★★★★

    Vægt: 1000 gram

    Presents the works on organizational identity. Ranging from theoretical contributions to empirical studies, the readings in this book address the key issues of organizational identity, and show how these issues have developed through contributions from such diverse fields of study as sociology, psychology, management studies and cultural studies.


    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog



  4. Intet billede af bogen

    Senest opdateret 27. marts

    The Expressive Organization - Linking Identity, Reputation, and the Corporate Brand

    Af Majken Schultz, Mary Jo Hatch & Mogens Holten Hansen

    fra 2000 på forlaget Oxford University Press

    Kategori: Øvrige

    pris: 145 kr – stand: ★★★★★

    Sideantal: 292
    Indbinding: Softcover


    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog



  5. Intet billede af bogen

    Senest opdateret 27. marts

    Kultur i organisationer - funktion eller symbol

    Af Schultz, Majken

    fra 2017Handelshøjskolens Forlag

    ISBN: 9788762901681

    Kategori: Øvrige

    pris: 145 kr

    Sideantal: 170
    Indbinding: Heftet
    Tegninger: Lerche og Tuxen - illustreret - Serie - Indhold: Kultur i organisationsteorien ; Et funktionalistisk perspektiv ; Funktionalistisk kulturanalyse ; Et symbolsk perspektiv ; Symbolsk kulturfortolkning ; Sammenligning imellem kulturperspektiver ; Organisationskultur og forandring.


    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog



  6. Intet billede af bogen

    Senest opdateret 27. marts

    Introduktion til organisationsteori - med udgangspunkt i Scotts perspektiver

    Af Mejlby, Peter & Nielsen, Kasper Ulf & Schultz,, Majken

    fra 2008 på forlaget Samfundslitteratur

    ISBN: 8759307854

    Kategori: Øvrige

    pris: 95 kr

    Sideantal: 204
    Indbinding: Heftet med orig. omslag
    Illustreret.


    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog



betalings kort