Søg efter bog


Din søgning gav: 7 resultater
  1. Billede af bogen Cool & hip  marketing.                   Sådan påvirker livsstil forbrugere, virksomheder og reklame.

    Senest opdateret 23. februar

    Cool & hip marketing. Sådan påvirker livsstil forbrugere, virksomheder og reklame.

    Af Henrik Vejlgaard.

    fra 2001Nordisk Forlag, Arnold Busck

    ISBN: 87-17-07084-8

    Kategori: Markedsføring

    pris: 98 kr – stand: ★★★★★★

    Vægt: 810 gram

    Flere og flere mennesker er optaget af livsstil og livsstilbrancherne er i hastig vækst. Men hvorfor spiller livsstil så stor en rolle i de moderne samfund, og hvilke konsekvenser har livsstil for markedsanalyse, markedsføring, brands og reklame? Disse spørgsmål besvarer Henrik Vejgaard i Cool og hip marketing.


    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog



  2. Intet billede af bogen

    Senest opdateret 11. februar

    Forbrug i designersamfundet

    Af Henrik Vejlgaard

    1. udgave fra 2004 på forlaget Børsen

    ISBN: 9788776640286

    Kategorier: Erhverv, Samfundsvidenskab, Økonomi, Øvrige

    pris: 170 kr – stand: ★★★★★★

    296 sider, Hardback i smudsomslag. Super flot stand. - TIL DIG DER LIGE HAR BESTILT - MIN MAIL ER NEDE - MEN SKULLE BLIVE FIKSET I LØBET AF I MORGEN MANDAG


    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog



  3. Billede af bogen På sporet af en trend

    Senest opdateret 9. marts

    På sporet af en trend

    Af Vejlgaard, Henrik

    1. udgave fra 2008 på forlaget Gyldendal Business

    Oplag: 1

    ISBN: 9788702070309

    Kategorier: Ledelse & Management, Samfundsvidenskab

    pris: 180 kr – stand: ★★★★★

    Hardback med smudsomslag. 283 sider. Sprog: Dansk. Analyse af en række trends og de mønstre, der ligger til grund for enhver trend, som alle er endt med at blive en del af mainstreamkulturen. (2309-0232).


    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog



  4. Billede af bogen Trend management - En guide til at arbejde med trends

    Senest opdateret 1. januar

    Trend management - En guide til at arbejde med trends

    Af Vejlgaard, Henrik

    1. udgave fra 2003 på forlaget Jyllands-Postens Erhvervsbogklub

    ISBN: 8790959922

    Kategorier: Erhverv, Samfundsvidenskab

    pris: 150 kr – stand: ★★★★★

    Hæftet med flapper. 214 sider. Sprog: Dansk. Rend Management er en bog der klæder læseren på til at arbejde med og forstå trends og livsstilsegmentering. Trends påvirker virksomheder i flere og flere brancher, og Trend Management er et must for alle, der lever af at sælge livsstilsprodukter. (2201-0001).


    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog



  5. Intet billede af bogen

    Senest opdateret 26. marts

    På sporet af en trend

    Af Henrik Vejlgaard

    fra 2008 på forlaget Gyldendal Business

    Kategori: Øvrige

    pris: 205 kr – stand: ★★★★★

    Indbinding: Hardback
    Med smudsomslag. Originaltitel: Anatomy of a trend - oversat af Annette Rosenberg - Analyse af en række trends og de mønstre, der ligger til grund for enhver trend, som alle er endt med at blive en del af mainstreamkulturen - Indhold: Et uopklaret my


    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog



  6. Intet billede af bogen

    Senest opdateret 27. marts

    Cool & hip marketing

    Af Henrik Vejlgaard

    fra 2001Nyt Nordisk Forlag

    Kategori: Øvrige

    pris: 125 kr

    Sideantal: 224
    Indbinding: Hardback.


    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog



  7. Intet billede af bogen

    Senest opdateret 22. marts

    Forbrug i designersamfundet

    Af Henrik Vejlgaard

    fra 2004Børsens Forlag

    Kategori: Øvrige

    pris: 245 kr

    Sideantal: 296
    Indbinding: IB
    Ubrugt. Ubetydelige lagerspor


    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog



betalings kort