Senest opdateret 7. januar
1. udgave fra 2009 på forlaget Gyldendal Business
Oplag: 1
ISBN: 978-87-02-08019-3
Kategori: Kommunikation
pris: 66 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 445 gram
Hæftet m. flapper. Ny. Købes flere bøger samlet, sendes med én porto. (KVD114) Vejer 245 gram.
Senest opdateret 5. marts
1. udgave fra 2009 på forlaget Gyldendal Business
ISBN: 9788702080193
Kategorier: IT-bøger, Kommunikation, Presse og Medier
pris: 115 kr – stand: ★★★★★★
3. oplag, 176 sider, heftet, nærmest som ny.
Senest opdateret 12. marts
fra 2009 på forlaget Gyldendal Business
Kategori: Øvrige
pris: 95 kr
Sideantal: 176
Sprog: Dansk Indbinding: Hæftet Tilstand: Pænt eksemplar. Digital kommunikation i praksis - illustreret - Eksempler og erfaringer med digital kommunikation fra virksomheder og organisationer. Hvordan kommunikerer man via de såkaldte sociale medier på internettet, som Facebook og Twitter, for at skabe bedre kunderelationer og styrke sin position