Se information om den valgte bog


Billede af bogen Servicedesign

Senest opdateret 11. maj

Servicedesign

Af Søren Bechmann

1. udgave fra 2010Hans Reitzels Forlag

Oplag: 3.

ISBN: 987-87-7675-776-2

Kategorier: Ledelse & Management, Organisation

pris: 195 kr – stand: ★★★★★★

I mange år har man forsøgt at anvende branding til produktdifferentiering. Men produkterne er ofte fuldstændig ens. Og nye produkter er i bedste fald blot nye udgaver af gamle. Internationalt har mange virksomheder indset at service design er en anden og mere farbar vej til differentiering. Samt en vej til bedre brugeroplevelser, tættere kunderelationer, effektivisering og forstærket konkurrencekraft. Servicedesign drejer sig om at forstå kunder og skabe gode oplevelser for dem. Om at udvikle nye serviceydelser såvel som forbedre eksisterende. Samt om at gøre ydelserne efterspurgte af kunder og effektive for virksomheder. Servicedesign er en lærebog til videregående uddannelser inden for bl.a. salg og markedsføring samt kommunikation, som vil sætte den studerende i stand til hjælpe virksomheder til at arbejde med deres serviceydelser, produkter og kunder på en mere effektiv måde.

Læg bogen i kurven

Flere bøger med samme titel

Hurtigt overblik over andre bøger til salg


TitelStandPris
Servicedesign6270 kr
Servicedesign6115 kr

Spar penge på fragten!


Find flere bøger fra samme bogsælger og spar penge i fragt!. Find flere bøger fra samme bogsælger

betalings kort