Senest opdateret 19. oktober
1. udgave fra 2001 på forlaget Børsen
ISBN: 9788775538607
Kategorier: Erhverv, Ledelse & Management, Markedsføring
pris: 160 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 1431 gram
Unik nu - eller aldrig. - brand'et driver virksomheden i den nye værdiøkonomi. Indeholder cases med: Lego; Virgin; Danone; Bang & Olufsen; Heinz; TINE; Audi; Mercedes-benz; Levis; SAS; Armani; Kellogg's; The Body Shop; VW, Nestlé; Procter & Gamble; Unilever; PricewaterhouseCoopers. Antal sider: 384 - Indbinding: Lærredsbind med smudsomslag i original kassette
Senest opdateret 22. oktober
fra 2001 på forlaget Børsen
Kategori: Øvrige
pris: 115 kr – stand: ★★★★★
Indbinding: Hardback
A Corporate Religion Book
Senest opdateret 16. oktober
fra 2002 på forlaget Børsen
Kategori: Øvrige
pris: 135 kr – stand: ★★★★★
Sideantal: 384
Indbinding: Hæftet
A Corporate Religion Book
Senest opdateret 16. oktober
fra 2001 på forlaget Børsen
Kategori: Øvrige
pris: 135 kr – stand: ★★★★★
Sideantal: 384
Indbinding: Hæftet
A Corporate Religion Book. Dedikation.
Senest opdateret 27. juni
1. udgave fra 2002 på forlaget Børsen
ISBN: 9788775538331
Kategorier: Erhverv, Ledelse & Management
pris: 95 kr – stand: ★★★★★
384 sider, heftet. Illustreret i farver, Rigtig fin.
Senest opdateret 22. juli
fra 2002 på forlaget Børsen
pris: 155 kr – stand: ★★★
Sideantal: 278
Indbinding: Hæftet.
Stand: Som ny, ulæst eksemplar
.
Senest opdateret 22. juli
fra 2002 på forlaget Financial Times
pris: 155 kr – stand: ★★★
Sideantal: 349
Indbinding: Hardback with dust jacket
Stand: Good
Learn how to create unique and high value in a global brand, then build a unique brand system that secures the brand and its values. Author reviews every aspect of the enterprise and its relationships, showing how to align all your efforts in support. Learn how to create unique and high value in a global brand, then build a unique brand system that secures the brand and its values. Author reviews every aspect of the enterprise and its relationships, showing how to align all your efforts in support
Senest opdateret 22. juli
fra 2004 på forlaget Pearson Professional Education
ISBN: 273680099
pris: 165 kr – stand: ★★★
Sideantal: 349 s.
Indbinding: Hæftet forlagsbind
Stand: Meget velholdt
.
Senest opdateret 22. juli
fra 2001 på forlaget Børsen
ISBN: 8775538318
pris: 110 kr – stand: ★★★
Sideantal: 384
Indbinding: Helshirting med smudsomslag
Stand: Velholdt eksemplar
Ill. (nogle i farver) - Indhold: Et unikt øjeblik - ; Unik nu - eller aldrig ; Fra den gamle til den nye økonomi ; Den nye værdiøkonomi ; Hvordan kommer virksomhederne fra den gamle til den nye økonomi - redefiner din virksomhed ; Skab høj og unik væ. Ill. (nogle i farver) - Indhold: Et unikt øjeblik - ; Unik nu - eller aldrig ; Fra den gamle til den nye økonomi ; Den nye værdiøkonomi ; Hvordan kommer virksomhederne fra den gamle til den nye økonomi - redefiner din virksomhed ; Skab høj og unik væ
Senest opdateret 31. oktober
fra 1999 på forlaget Børsen
Kategori: Øvrige
pris: 120 kr
Sideantal: 351
Sprog: Dansk Indbinding: Hæftet Tilstand: Foromslag m. let bøj. Ellers perfekt bog Illustreret. Virksomhedsledelse - lederskab - management